utorok 25. marca 2014

Just a photos

Ahoj kočky :)

Dnes sa nám tu už trošku pokazilo, ale posledné dni bolo proste nádherne. Slniečko nám s radosťou šteklilo nošteky celý víkend, a bolo by škoda to nevyužiť. Ako ste strávili tieto dni vy? 

Ja si slniečko užívam vždy keď mám možnosť. Preto rada chodím na mini výletíky do prírody, hlavne v okolí mesta. Posledný mesiac bolo celkom pekne a tak vám prinášam pár fotiek, ktoré som za tú dobu spravila :)

Tu som fotila farbu vlasov na slniečku :P


 Závidím tento výhľad :)


Panoráma nášho mesta pohladeného slniečkom


Fotka z výletíku, kto uhádne kde to je?:P



A keď náhodou počasie nespolupracuje, my sa pofotíme aj vnútri :D čo tak v škole?.... Ja a môj retardovaný spolužiak, part II. :D fotené predným foťákom



Vaša *eM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!