sobota 1. marca 2014

TAG jedno slovo

!GIWEAWAY!

Ahoj holky,
Našla som taký celkom zaujímavý tag :P chcem sa s ním podeliť, snáď sa dozviete o mne niečo nové.
Je to tag "jedno slovo" takže logicky sa budem snažiť na otázky odpovedať jedným slovom :P pozrime sa či mi to pôjde :)


1. Tvoje vlasy?  
Neposlušné


2. Obľúbená vec? 
Farby
3. Sen z minulej noci? 
škola
4. Obľúbené pitie? 
Čaj


5. Vysnívané auto? 
Mazda RX8


6. Miestnosť, v ktorej sa nachádzaš? 
Obývačka
7. Tvoj strach? 
Zubár


8. Čo by si chcela byť o 10 rokov? 
šťastná
9. S kým si strávila včerajší večer? 
V práci
10. Čo nie si? 
(na túto otázku som sa spýtala kamaráta, pretože som sama nevedela nájsť odpoveď, takže odpovedá on)
hlúpa
11. Posledné, čo si robila? 
maľovala


12. Čo máš na sebe? 
Domáci úbor
13. Tvoja obľúbená knižka? 
Je ich mnoho
14. Posledné, čo si jedla? 
puding


15. Tvoj život? 
Telenovela
16. Tvoja nálada?
spokojná
17. Tvoje leto? 
2012
18. Kedy si sa naposledy smiala? 
vždy
19. Najobľúbenejšia víkendová činnosť? 
dlhý spánok
20. Tvoj počítač?
Notebook
21. Pivo? 
Pilsner


22. Zima? 
atmosféra
23. Dovolenka? 
hory
24. Na tvojej posteli? 
spím
25. Láska? 
<3

Tak to je asi všetko :P ak by vás zaujímali odpovede na konkrétne otázky, píšte mi mail, alebo komentáre, rada odpoviem :)

Vaša *eM

1 komentár:

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!