streda 16. apríla 2014

lipstick fever

Čaute mravce :)

Konečne tu sú, dlho očakávané, vysnívané, moje prázdniny! :D joj toľko radosti, už som sa nevedela dočkať, kedy bude trošku kľud. A čo vy? tešíte sa ako ja? :P

Dievčatá, povedzme si úprimne, poznáme to všetky... Výber správneho odteňu? :P môj kríž. Vždy keď si mám vybrať, skončia v košíku minimálne dva. A tentoraz to nebolo inak. Ako náhle som prvý krát uvidela tú akciovú stránku v katalógu oriflame, vedela som ako to dopadne. Rúže za 1,99 eur ? To je snáď vtip? Musia byť moje! A tak mi v balíčku prišli dokonca tri krásne odtiene rúžu Pure colour a to konkrétne Shell pink, Warm fuchsia a Bright red.

Obal rúžov je klasika- čierny s priesvitným vrchnákom, na ktorom sa nachádza logo firmy. Myslím si, že je decentný a žiadna z nás sa nebude hanbiť vytiahnúť ho z kabelky :)


Zľava Warm fuchsia,Shell pink a Bright red



Shell Pink
Táto jemná farba je vhodná na každodenné použitie. Pery zvýrazní ale nieje príliš výrazná. Mne sa zdá skoro ako moja prirodzená s perleťovým leskom :) 




 Warm Fuchsia

Toto je môj obľúbený odtieň, vlastne celkovo mám obdobie, kedy sa mi páčia fialkasté a tmavšie rúže.




Bright red

Just a red. Toto je proste najčervenejšia červená.




Rúže sú hydratačné, pery nevysušujú a tým pádom aj výdrž nie je až taká perfektná. Avšak myslím si, že šupnuť si ho do kabelky a občas si na WC pretrieť pery by nemalo byť problémom :)

Tieto rúže zoženiete v oriflame a mám taký pocit, že v kat.č.7 budú opäť na zľave za 1,99 eur :) Nenechajte si túto príležitosť ujsť :P

Vaša *eM

2 komentáre:

  1. Warm Fuchsia se mi líbí ale mohla by být víc pigmentovaná :)

    Jahodovník

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. realne je trošku sýtejšia :/ žiaľ na fotke sa ťažko zachytí realny odtieň

      Odstrániť

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!