pondelok 7. júla 2014

DREAM ROOMS

Ahoj kočky :)

K tomuto článku som si stiahla podklady už dávno a akosi som naň aj zabudla :O ...Teraz som však obrázky našla v Notebooku a tak vám chcem ukázať krásne izby, ktoré vás môžu inšpirovať. Trošku to nadväzuje aj na predchádzajúci článok o malinkej "prerábke" mojej izby :) Tak sa poďte pokochať spolu so mnou...



Určite izba nie len chlapčenských snov ;)



Malý indián by sa cítil ako doma (A aj ja by som brala take "odpočívadlo":D)

 Ten strom! PECKA! :D a rovnakého plyšového psa ako je na posteli som kúpila kamoške na narodky :P

Nasledujúce tri fotky sú naozaj ukážkou bláznovstva a uletenosti :3 to ja môžem! Dajte deťom priestor :)





Kto nechcel mať v izbe "druhé poschodie"?


Aaaa samozrejme! :) Narnia




Tam by som ležala donekonečna :)


:D Toto je Part 1. izieb, ktoré sú vhodné skôr pre menších, no vo mne vyvolali krásne spomienky na detské sny :) A čo u vás?

Vaša *eM

1 komentár:

  1. Ahoj,
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!