štvrtok 24. júla 2014

My experiments aneb HOKUS-POKUS

Ahoj kočky :)

Takže v dnešnom príspevku by som vám chcela ukázať Silu make up-u a líčenia na mojej tvári. O čo ide? Vytiahla som svoje "čančátka" a dala si záležať na výsledku. Háčik je v tom, že som si nalíčila len polovicu tváre, aby ste mohli porovnať rozdiel :) Nebudem to zbytočne obkecávať, určite ste už všetky zvedavé na fotky :P










Myslím si, že rozdiel je vidno hlavne na očiach. Tiene, špirála a linka oko pekne zvýraznili. Druhý badateľný rozdiel je v tom, že pleť na nalíčenej polovici sa zdá zdravšia a jednotnejšia. Čo vy na to?

A takmer by som zabudla :) Použité produkty


Make up Perfect fusion od Oriflame (Najlepší na svete!), Sada 3 korektorov od Oriflame (zelený,žltý a pleťový), Rúž na pery od Avonu v odtieni seductive violet (neskutočná výdrž), Bronzing Pearls od Oriflame v odtieni Natural Radiance, Tiene na oči Claudia Rovelli (na obrázku nie sú označené, ale sú to tie okrúhle. Recenzia TU), Tiene na oči COCKTAILS & the City od Oriflame (používam na zvýraznenie obočia), Tekutá čierna linka na oči od Miss sporty, Riasenka Super Shock od Avonu (Fialová. Neviem si ju vynachváliť :) recenzia TU) a na zapracovanie, nanášanie a blendovanie som použila štetce od Avonu a vysúvací štetec na púder od Oriflame.


Ďalší môj Hókus-pókus sa konal na mojich vlasoch. Nápad vznikol celkom náhodou, pri hre s jednou malou slečnou. Prečo si nespestriť farbu vlasov za pomoci suchého pastelu? Hopáá :P čo sa dialo ďalej, nechcite vedieť, doteraz je modrá polovica bytu a výsledok? Posúďte sami :P



Chvalabohu/bohužiaľ, modrá farba pustila viac menej po prvom umytí. A však neodporúčam skúšať. Okrem toho, že to samozrejme z vlasov lezie dole, po umytí som mala na hlave suchú slamu a vlasy potrebovali olejovú kúru... škoda :/ ale nápad dobrý:D 

Vaša *eM :*

5 komentárov:

  1. Zajimavý napad, jak s líčením tak s vlasy!:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pači sa mi ten napad, ale ty si krásna aj bez make upu, je pravda že oči špirala zvyrazni niet pochyb ale maš super dlhe riasy a určite to z make upom preháňat nemusíš, dokonala aj bez neho:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem aj keď si to nemyslim :) všetky sme krásne

      Odstrániť
  3. Ahoj nominovala jsem tě do Liebster Award a byla bych moc ráda, kdyby sis našla chvilku a tento TAG vyplnila. Pokud se ti nebude chtít nevadí a omlouvám se za obtěžování :)
    Měj se hezky

    http://world-of-creation.blogspot.cz/2014/08/liebster-award-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zajímavý hokus pokus :))) máš pěkné vlasy. Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!