nedeľa 6. júla 2014

Priame kopnutie

Ahoj kočky :)

Nie, nie, nejdeme sa baviť o futbale, nikomu som neublížila ani nikto neublížil mne :D Ja mám na mysli kopnutie múzou. Viete, tak sa to hovorí, keď máte chuť urobiť proste niečo tvorivé, zapojiť fantáziu, trošku aj bláznovstvo. A tak som si pomaľovala steny :) Stačila mi čierna akrylová farba a nejaké predlohy z google.sk ;D Myslím, že viac uvidíte už na fotkách...


Najprv som si vyrezala predlohy 



Vzala som si hubku a čiernu farbu...



Predlohu som priložila na stenu a hubkou packala až kým sa mi neobjavil obrys motýľa :)




Najprv som si myslela, že ten "capkaný" efekt ponechám, no nakoniec som sa pustila do sčierňovania :D





Ďalší motýlik sa mi usadil k zrkadlu



Už hotové





Čo si myslíte? Stál ten kopanec zato? :) Dúfam, že som inšpirovala aj niekoho z vás :P

Vaša *eM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!