pondelok 14. júla 2014

Spomienkový TAG

Ahoj dievčatá:)
Na tento TAG som bola nominovaná od NIKY z http://nikkienka.blogspot.sk/ a veľmi ma to potešilo :) Síce som mala v pláne pripraviť BOYFRIEND TAG ale ten akosi stagnuje, tak sa púšťam do lovenia spomienok :)
TAG má 15 otázok a ja vyskúšam odpovedať na všetky čo najlepšie :) Poďme na to

1. V ktorom roku si sa narodila?

1995 :) Konkrétne 10.10.1995 :P Vždy sa mi ten dátum páčil. A aj znamenie- Váhy- je celkom v poriadku, čo poviete?:) Umelecká duša

2. Máš nejaké fotky z detstva?

Je ich kopa, no pre vás vyberiem len pár :P ukážkových samozrejme :D








3. Na ktorých TV programoch si vyrastala?

:D Elá Hop, Na polici v hrnci, Priatelia, ALF, majster N :D a veľa ďalších už RETRO seriálov

4. Čím si chcela byť keď vyrastieš? A stále tým chceš byť?

Strašne som chcela byť učiteľkou :D a iróniou je, že aj keď ma prijali na Učiteľstvo, mám v plane ísť úplne inde :)

5. Ukáž video keď si bola mladšia.

FUUUHA :D čo ste, dakedy sa videá robili na také veľké kazety:D

6. Aké boli tvoje obľúbené hračky na hranie?

Plyšáky jednoznačne :D všetky možné aj nemožné, Barbie, autíčka so zotrvačníkom ale úplne najradšej som sa hrala so živými zvieratkami u babky a dedka :)

7. Aký najtrápnejší zážitok si pamätáš?

:D hah neviem... asi keď som sa v škôlke neskutočne zaľúbila do kamaráta (doteraz je to môj dobrý kamarát) a on sa to dozvedel:D Trapas jak mraky, čo vám poviem

8. Prečítaj niečo, čo si písala v škôlke.

:) Teraz asi nič nenájdem, ale písala som zrkadlovo. 

9. Tri pesničky, ktoré si milovala, keď si bola malá.








10.  Aký najsmiešnejší oblek si mala, keď si bola malá?

:D Neviem ako to je myslené ale na karnevaloch som bola Princezná, Minie alebo šašo :)

11. Nejaká zábavná príhoda, ktorá sa ti stala, keď si bola malá?

:D ja vlastne ani neviem, zažívala som veľa srandy a ťažko vybrať jednu.

12. Sú nejaké veci, ktoré máš už od detstva?

:) Jasné, moja mamka je taký škrečok a ja som po nej, mám kopu oblečenia, periniek, hračiek a Plyšovú pandu :P tá je vždy so mnou.

13. Niečo divné, čo si robila ako malé dieťa?

:D Chutnala som granule, veď musím vedieť, čo dávam psovi žrať:D a ešte som kŕmila kravu čokoládou v nádeji, že budeme dávať granko :D Bože nech sa toto moja babka nikdy nedozvie!

14. Najstrašidelnejšia vec, ktorá sa ti stala?

Moja babka mala takého divného suseda, ktorého som sa bála a vždy ma strašila, že keď nebudem jesť, tak ho zavolá...a ona to raz aj spravila o.O

15. Aký svet bol pred tým a aký je dnes?

Predčím predtým? myslíte predtým než ho ovládli počítače, hry a premakaná grafika? Predtým bol svet nevinný, krásny a čistý. Bol zábavný a určite zdravší a nikto sa nebál, že zomrie v nejakej stúpidnej hre keď sa nedostane na počítač do šiestej...

:) Troška tláchania a dúfam, že aj zaujímavého čítania pre vás :P
PS: tiež by som mala niekoho nominovať, tak nominujem všetkých, ktorí majú chuť sa do TAGu pustiť :) smelo do toho, rada si prečítam podobné srandičky aj na ostatných blogoch.

Vaša *eM

1 komentár:

  1. AAAAA, plyšová panda !!! :D Ja som pandomaniačka a hneď ma tá zaujala :D A babka zákeráčka je tiež super hh :) Som rada, že si prijala návrh na vypracovanie. Super odpovede ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!