štvrtok 17. júla 2014

Tatto inspirations II. :)

Ahoj kočky :)

Už veľmi dlho uvažujem nad kerkou a tak neustále prehľadávam stránky, čerpám inšpiráciu a vymýšľam motívy. Veď takéto rozhodnutie je na celý život a nemôžem si dovoliť spraviť chybu. Určite sa dá tetovanie aj neskôr upraviť, no len do určitej miery. Preto musíme vyberať zodpovedne. Ja si každý krásny výtvor poctivo sťahujem a teraz vám ukážem čo sa mi v notebook-u nakopilo za posledné týždne :) 














A čo vy? Máte alebo uvažujete nad takým to doplnkom tela? Napíšte mi komentáre, môžte posielať aj fotky :)

Vaša *eM

2 komentáre:

  1. tiež uvažujem nad niečim malým a pre mňa významným už 5 rokov:D tiež sa k tomu staviam zodpovedne:) z týchto tu sa mi najviac páči predposledné, také niečo si chcem dať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem se už zamilovala do jednoho motivu a vím, že si ho někdy snad nechám vytetovat. Hrozně se mi líbí, ale ještě si budu muset počkat. Pěkný článek!:)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!