streda 1. októbra 2014

Hlásim sa z intráku :P

Ahoj kočky.

Viem, viem, zase som vás zanedbala, no ten začiatok na výške je náročný a to hlavne časovo. Kým sa dostaneme do toho kolotoča a zvykneme si na všetko nové... ale dni ubiehajú celkom fajn a konečne som si našla chvíľku aj na blog. Chcem vám ukázať zopár fotiek z intráku. Máme tu originál luxus oproti tomu, čo mi hovoria bývalí spolužiaci. Všetko nové- skrine, postele... dokonca máme aj balkón! :) jedine mínus sú neexistujúce dvere do kúpelne, no dá sa zvyknúť. 
Aj tak mi však chýba Východ a ľudia hlavne, tak si tu tak fňukám za domovom, za psom, za kamarátmi a teším sa, keď sa zas ocitnem "u nás", čo bude asi najskôr na moje narodeniny o týždeň v piatok. A mimochodom vám pripravujem aj takú menšiu narodeninovú GA, tak sa dúfam máte na čo tešiť :)

No už dosť mojej nostalgie :P














Áno, správne vidíte...mám úžasných spolužiakov, ešte lepšie spolubývajúce, náplňou práce na intráku je varenie a pokusy s vlasmi a objavili sme čaro webcamtoy :D Posielam pusinku a dúfam, že už čoskoro prinesiem aj plnohodnotnejší článok.

Vaša *eM

1 komentár:

  1. Dobrá spolubydlící je základ. Tak ať se ve škoda daří, určitě si brzo zvykneš :)

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!