štvrtok 16. októbra 2014

Výzva!!!

Ahoj kočky,

Toto bude taká flash-ka. Mám teraz neskutočne veľa práce, školy a všetkého možného, tak sa snažím využiť každú voľnú minútku niečim zmysluplným. A o to chcem poprosiť aj vás. Respektíve vás vyzvať na niečo, čo mi včera napadlo.



Každý z nás má v živote úžasných ľudí a určite si zaslúžia vedieť, čo pre nás znamenajú. A preto ide o nasledovné : Vyberte si troch ľudí, ktorí sú pre vás najviac a napíšte im alebo povedzte, čím sú výnimoční a ako si ich vážite. 

A aby to nebolo len také "nudné" odmením maličkosťou deviatého človeka, ktorý mi napíše komentár s menami troch ľudí, ktorí sú v jeho živote NO.1 :) komentáre zverejním až keď ich bude viac, aby nikto nemohol "vypočítavať". 

A zároveň vyzývam ostatné bloggerky, aby v tom skúsili pokračovať, a tak rozdávali lásku okolo seba aj okolo ostatných :)

S láááskou Vaša *eM


2 komentáre:

  1. Najdôležitejší sú moji rodičia a súrodenci. Bez nich by bol môj život fakt ťažký.. :) A samozrejme najlepšia priateľka, ktorá vždy stojí pri mne a snaží sa ma rozveseliť aj v najhoršom... <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite moji kamaráti,rodina a milovaný psík :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!