utorok 2. júla 2013

Ahoj:)

Ahoj lasky krasky, mam problém s netom ale snažím sa to riešiť, teraz aspoň tým, že nejaké články mám vopred prednastavené. Ospravedlňujem sa za túto situáciu. Dúfam, že sa to čoskoro zmení.

Chcem vám tiež povedať, že dnes som odoslala balíček GA Nikolke a včera som si nakúpila nejaké tričká , ktoré by som vám chcela ukázať :)

Tiež sa chystám na testovanie garnier šamponu Good bye damage. No som zvedavá či splní čo sľúbil :P Tiež som si zadovážila červenú farbu na vlasy (odtieň vybral moj priateľ, lebo ja som nerozhodná) tak vám neskor ukážem ako to dopadlo :)

No to je asi všetko čo mám nové zatiaľ sa majte :) keď pôjde všetko podľa plánu v sobotu sa vidíme zas . Posielam pusinky :*)

Užívajte si prázdniny :P

Vaša *eM  :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!