sobota 6. júla 2013

Wish IV.

Ahoj kočky :)

Tak ako prázdninujete?
Ja mám pre vás jeden príspevok o krásnych veciach a prianiach na leto :)








 Ani neviem kedy vznikla
 moja závislosť na náramkoch :P
 asi ešte v detstve :)
milujem ich! všetky!
a je jedno či sú na nohe alebo na ruke :P
Krásne ľahké šaty
a štýlové oblečenie
ktoré odhaľuje všetky krivky :P
opálené nohy a brušká :P
tak to patrí k letu neoddeliteľne :P
Ako by som mohla zabudnúť na všetky možné strihy plaviek? Tieto sa mi naozaj páčia hlavne v modrej :)















No čo dievky páči sa vám niečo? :P čo vám ešte na prázdniny chýba?

Vaša *eM

3 komentáre:

  1. Veľmi sa mi páčia tie plavky strihom,farba je už čosi iné a samozrejme náramčoky aj ten na nohe je úžasný a šatičky!
    Ja viac obľubujem náušnice ale každá ženská má nejakú svoju úchylku, však?

    Pozývam ťa na giveaway
    http://crazy-lifestory.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-persun-mall.html ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líbí se mi úplně všechno ale nejvíc ty náramky :))

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!