nedeľa 15. septembra 2013

Len biely balíček

Ahoj kočky,
tento príspevok chcem venovať bielemu balíčku, ktorý mi priniesla prednedávnom poštárka. Nič som nečakala a tak ma milo prekvapil. Keď som ho nedočkavo otvorila objavila som vynovený rad výrobkov od Avonu. Po chvíľke rozmýšľania som si spomenula na jednu súťaž, ktorej som sa zúčastnila no medzi výhercami som uverejnená nebola :O . Každopádne ma to potešilo a pustila som sa do skúmania.
V obálke boli 4 krémy a list, všetko úhľadne zabalené do priesvitného celofánu- Očný krém, denny krém, nočný krém a VIP krém. :) Najviac ma potešil práve ten posledný. 
Celý set je určený na leto a konkrétne na rozžiarenie a ochranu pokožky. 
A tak vám po testovaní prinášam krátke recenzie a fotky.

1. Denný krém Solutions truly radiant.

Je to šikovný krémik v peknom obale. Na zadnej strane máte informácie- Revitalizujúci denný hydratačný krém s OF15. Po našom je to krém, ktorý by mal pokožku obnoviť, oživiť, hydratovať a chrániť. To má však za úlohu takmer každý denný krém. Preto mi veľmi zvláštny neprišiel. Plus je však ochranný faktor, ktorý sa na slnečné dni obzvlášť hodí. 
Krémik ma klasickú polohustú konzistenciu, nie je mastný a ľahko sa vpíja. Som s ním spokojná no radšej sa vraciam k môjmu nivea krému :)





2. Nočný krém Solutions truly radiant

Ono to vlastne ani nie je krém ale emulzia. Nie je taká mastná ako klasický krém má priehľadnejšiu a jemnejšiu konzistenciu a obsahuje drobné trblietky. Tento výrobok je určený na výživu pleti v noci, aby bola ráno rozjasnená a krásna. Musím uznať, že som si ho obľúbila viac ako denný. Pleť po ňom ráno naozaj žiari a zjemňuje aj známky únavy. Neobsahuje žiadny OF teda na slnečné dni určite nepostačí. :)






3. Očný krém

Tak tento výrobok som skúšala len pár dní a potom som usúdila, že mamke bude asi viac potrebný. :) Dostala ho ako malý darček na meniny. 
Výrobok sľubuje redukciu kruhov a opuchov pod očami a v očnom okolí. Ja a tým môžem naozaj súhlasiť ale treba ho používať pravidelne.







4. VIP krém

Je to akýsi kvázi krycí krém, ktorý pokožku rozžiari a zjednotí. Na Avon trhu je už naozaj dlllho. Princíp je v tom, že obsahuje drobné pigmentové zrniečka, ktoré sa prispôsobia pleti, rozžiaria ju a zjednotia. Na prvý pohľad je biely no po rozotretí dostane hnedastý nádych. Mne sa tvár zdala tmavšia, zvýraznil určite opálenie a celá pokožka vyzerala zdravšia :) Tento krémik odporúčam najmä dievčatám, ktoré nemajú problém s vyrážkami a fľakmi, takže nepotrebujú silnú korekciu len zvýraznenie prirodzenej krásy.                                  





Tak to je asi všetko k Avonu :) snažila som sa fotiť čo najlepšie za kvalitu sa však ospravedlňujem, fotky boli zhotovené vo večerných hodinách.

Ešte sa chcem pochváliť výhrou v GA u Zuzky na blogu Štýl ženy. Určite vám aj u týchto produktov zhodnotím moju spokojnosť. Samozrejme výhra mi spravila veľkú radosť a o to viac, že došla práve v deň mojich menín. A takto už vyzerala náplň balíčka: (fotku som si požičala zo Zuzkinho blogu)



A tiež som si zakúpila do mojej zbierky vlasovej kozmetiky jednu zaujímavú vecičku, ktorú vám čo najskôr predstavím :) dúfam, že sa tešíte :P

Vaša *eM :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!