pondelok 6. januára 2014

Kde som sa to našla?

Ahoj všetci :)
Ako sa máte? užívate si ešte prázdniny? Ja som na konci týchto zimných prázdnin odcestovala. Vybrala som si vysokú školu vzdialenú 900km od môjho bydliska- v Česku, a tak som bola viac menej nútená včera ráno zdvihnúť kotvy a ísť. Večer a noc som strávila v Malackách :P Prekvapivo tam bolo fájn ale na to ich "vyprávanie" si nikdy nezvyknem a prízvuk záhorácky? Ten mi v ušiach zostane ešte dlho :D
No a skoro ráno sme opäť cestovali aby som o 9 mohla odovzdať svoje domáce kresby a maľby na fakulte a tým sa odštartovalo prvé kolo skúšok. Zajtra o 13:00 budú výsledky a ja sa dozviem či som postúpila do druhého kola tak mi držte pálce :) 2. kolo sa skladá z 3 dní a štyroch zadaní :P tak som zvedavá.
Inak je všade okolo veeeeľa hmly a ani poriadne neviem kde som lebo nevidím ani na krok. Už sa to však vyjasňuje a podvečer si spravíme nejaký výlet do centra mesta. Prinášam vám pár fotiek z cesty :)

Vysoké Tatry fotené z auta :) aspoň trošku snehu v tomto jarnom počasí.





Naša maličká izba v penzióne :P asi 3x3 metre, tri postele a maličká TV. Pôvodne sme mali rezerváciu úplne inde no nastali komplikácie a všetko tam bolo obsadené...tak narýchlo sme zohnali toto ale hlavne, že je tu teplo a sprcha :D



Tak aby ste si vedeli predstaviť tú hmlu, ktorá nás sprevádza celý deň :)



No a ešte mám v počítači dve fotky mojich domácich malieb :D kamarát sa vyjadril, že môžem navrhovať koberce tak posúďte :P




Tak dievčatá, ďalšie fotky určite budú v najbližších dňoch :P kamarát mi dal svoj telefón aby som mohla cvakať všetko čo sa len dá, keďže na mojom zlyhal fotoaparát. Ach ale je mi tu už smutno :/ nech je to čím skôr za mnou. 

A keď sa vrátim domov, vyhodnotím GA :P a teraz mám pre vás doplňujúcu otázku. Kto uhádne v akom českom meste som bude mať pri výhre v GA v balíčku prekvapenie. Váš tip píšte pod GA do komentárov a tým si môžete zvýšiť šancu na výhru

:* Vaša *eM

1 komentár:

  1. Myslím si, že vím kde :) byla jsem tam celý víkend (jestli si to myslím dobře) a dneska tam teda byla dobrá mlha no :-D a jak do toho pak ještě svítilo sluníčko, tak to dobře oslepovalo..

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!