sobota 22. februára 2014

Keď mi prišiel balík :)

Ahoj kočky moje :)


Ako sa mi máte? Ja som stáále chorá, smrkám, kašlem, ale je to už lepšie. Včera som sa preto pozbierala z postele a vybrala sa do servisného bodu oriflame po môj balíček :) Viete ako to býva, objednávka na 100 eur pre každého možného, ja si skromne objednám "pár" vecí a neprídu :( No jasne zákon schválnosti. 

A tak sa v balíčku objavili len dva produkty, po ktorých moje srdiečko pišťalo- Najvoňavejšia pena na svete a horúci olej na vlasy s pšenicou a kokosom.


No táto voňavučká kráska už pekne hrdo stojí v mojej kupelni. Tieto oriflame peny do kúpeľa majú aj čistiace účinky, čiže sa dajú použiť namiesto sprchového gélu a presne to je môj zámer. Objem -750ml- je mi určite vystačí na veľmi dlhú dobu. A teraz by som vám chcela opísať tú vôňu. Ako však začať? Mali ste už niekedy hustú horúcu bielu čokoládu niekde v dobrej kaviarni? Pamätáte si tú vôňu? Úpne neskutočná. A teraz si do tej čokolády vhoďte jahody, najšťavnatejšie jahody aké si viete predstaviť... áno presne taká je :) Za cenu 4,90 perfektné sladké opantanie zmyslov. ODPORÚČAM <3



Práve mi schnú vlasy, na ktorých som dnes experimentovala s týmto horúcim olejom. Keď som ho našla v katalógu, veľmi som sa potešila. Popis sľubuje regeneráciu poškodených a suchých vlasov. Som zástancom toho, že vlasy radšej liečiť ako strihať. A cena, za ktorú sa dá kúpiť, ma prinútila k tomu, aby som si ho pridala do objednávky a rovno dva krát. Veď po prvom použití nemôžem čakať zázraky.
Určite vám neskôr napíšem ako uspel a či naozaj stojí za to :) 
cena 1,10 eur

Ešte prišli nejaké vecičky mamke, ktoré určite tiež vyskúšam :P za všetky by som spomenula peelingový čistiaci gél, ktorý spravil asi väčšiu radosť mne ako mamine :)

A čo vy a oriflame? Objednávate si výrobky? Skúšali ste už niečo od nich? :)

Vaša *eM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!