sobota 1. februára 2014

LIEBSTER AWARD TAG

Ahoj kočky moje :)
Ako sa dnes máte? Ja som bola včera na prvej tohtoročnej lyžovačke a cítim sa trošku dolámaná :D
Tiež nám konečne prišlo DVD zo stužkovej a dnes si ho ideme spolu celá trieda pozrieť :P teším teším.

A dnes prichádzam s tagom, na ktorý som bola nominovaná Miss7julienne. Prečo som sa naň dala? Myslím si, že je zaujímavý ako obsahom tak aj myšlienkou. V závere máme nominovať ďalších 5 bloggerov, ktorý majú menej ako 200 čitateľov, čím sa podľa mňa robi blogom aj taká malá reklama a zvyšuje sledovanosť :P Preto nominujte naozaj kvalitné blogy, na ktoré chcete svojich čitateľov upozorniť. Tak poďme na to...

Tu sú pravidlá tagu:

* Odpovedz na 10 otázok, ktoré ti položil/a blogger/ka, ktorý/á ťa nominoval/a
Povedz o sebe 10  vecí
* Vymysli 10 otázok, ktoré posunieš ďalej

* Nominuj 5 bloggerov, ktorí majú menej ako 200 pravidelných čitateľov
* Informuj bloggerov o tom, že si ich nominovala.

10 vecí o mne:

1. Asi mám radšej zvieratá ako niektorých ľudí.
2. Mám vyše 60 lakov na nechty.
3. Bojím sa gombíkov.
4. Najlepšie sa odreagujem, keď si pustím hudbu naplno a spievam aj keď spievať neviem.
5. Som blázon :)
6. Stále mám bábiku Chou-Chou :D
7. Zbieram všetky možné "odpadky", ktoré sa mi ešte 'možno na niečo zídu'.
8. Maľujem, kreslím, modelujem, píšem príbehy a básničky...
9. Najlepšie sa mi píše mäkkou ceruzou alebo tenučkou čiernou fixkou.
10. A klasické veci ako : tvrdohlavá, nástojčivá, drzá,...občas poviem niečo čo ľutujem, občas oľutujem niečo čo som povedala, ale taký je život :)

Otázky na mňa:

1. Používaš make up alebo BB cream ?
Make up :)

2. Používaš podkladové bázy  ?
Málokedy, zvyčajne si vystačím s make upom

3. Čistíš štetce pravidelne a dôkladne ?
Mám asi len jeden štetec, som zástancom prstových a hubkových metód líčenia :P ale ten jeden je "pratý" často

4. Odličuješ sa odlič.mliekom-odlič.vodou alebo odlič.utierkami ? a prečo ?
Podľa toho, čo si moja pleť žiada používam na striedačku mlieko a tekutý vodnatý odličovač. Utierky som mala raz a asi sú doteraz zapatrošené niekde v kúpelni- nie som s nimi kamarátka. Čakala som od nich takpovediac 'viac muziky'.

5. Čo sa najčastejšie vyskytuje v tvojej kozmetike ?
:D sprchové gély a laky na nechty jednoznačne

6. Máš toaletný stolík ?
Mám :) je krásny, šikovný a som zaňho vďačná.

7. Dokázala by si sa nalíčiť do 3 minút ? Čo používaš pri líčení ?
:D Ráno keď zaspím tak rýchlosťou blesku dokážem na tvári vyčarovať kdejaké umelecké kreácie. No a zvyčajne na líčenie používam : Korektor, Make up, Nejaký naturálny očný tieň (hnedá, béžová, kombinácia...), Riasenku a výraznejší rúž.

8. Lesk alebo rúž ? prečo ?
Rúž. Keď som bola mladšia favoritmi boli rôzne "blišteky" ale teraz sa mi zdá praktickejší rúž-kvalitný sa neotláča, nelepí, drží dlho a sýte farby dokážu krásne podčiarknúť celkový vzhľad.

9. Čo ti pri líčení zaberie najviac času ?
:D moja pedantnosť. Musím sa vyhrať so všetkým ak chcem byť so svojím líčením spokojná. Najdlhšie však vykresľujem pery (linka musí byť dokonale rovná) a určite mihálnice aby boli krásne dlhé a vytočené :P

10.Máš radšej výrazné pery alebo oči ?
Niekedy som mala radšej výrazné, tmavé, dymové oči. Teraz však pri každodennom líčení dávam akcent radšej na pery. Ono samozrejme záleží od situácie a príležitosti a u mňa hlavne od nálady :)

Otázky odo mňa pre nominované blogerky :)

1. Máš/chceš domáce zvieratko? Aké?
2. Aký je nazaujímavejší predmet v tvojej izbe? (podľa teba)
3. Na čom si najviac zakladáš?
4. V líčení radšej dúha alebo príroda a zemité farby?
5. Obľúbená kozmetická značka?
6. Obľúbené ročné obdobie? Prečo?
7. Vlasy rozpustené alebo zopnuté?
8. Vysnívaný job?
9. Obľubený šport?
10. Jedným- dvomi slovami, čo je pre vás blogovanie, resp. blog.

Nominujem:

dullsinea
nikkienka
confivera 
dawnielicious 
fczelkamaya

Tak dúfam, že sa vám tag páči, že ste sa dozvedeli o mne niečo zaujímavé a samozrejme, že ho posuniete ďalej :)

Vaša *eM

2 komentáre:

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!