nedeľa 28. apríla 2013

Ahoj lásky krásky :)
No tak po dňoch plných slniečka a horúčavy sa opäť vrátilo upršané počasie a mne sa nechce ani vyliezť z postele :) pekne si užívam pohodlie periniek s notebookom a mojím havinkom :) Pozerám "Láska nič nestojí" a hľadám v tom filme hlbšie myšlienky :) A ďalej rozmýšľam, či sa dnes pôjdem pozrieť ako hrá futbal náš dedinský FK :D po mokrom ihrisku to môže byť celkom sranda.


Môj zlatík s ktorým zdieľam posteľ :)

V piatok mi konečne prišli šaty, ktoré som si objednala z http://www.bizuteria-daniela.sk/ :) už sa teším ako si ich zajtra vyzdvihnem a skúsim :P ak sa podarí pridám vám aj fotky v nich. 


šaty z e-shopu


Pomaly tiež musím riešiť prípravy na svadbu, na ktorú idem 11.mája. Nemám takmer nič domyslené :/ potrebujem ešte topánky, vymyslieť si účes, make up, nechty... Ach, nech je to už za mnou :) vôbec nemám chuť tam ísť. No povinnosť je povinnosť ta si ju musím predsa čo najviac užiť :)



A ešte mám jednú malinkú dilemu :P neviem sa rozhodnúť akú farbu si dať na vlasy. Rozhodujem sa medzi dvomi možnosťami. Tými sú intenzívna vulkanická červená alebo medená ryšavá :P tak čo by ste mi poradili vy?

  



 Vaša *eM :**

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!