piatok 26. apríla 2013

Moje dnešné nechtíky :)

Ahoj všetkým :)

Ach som rada, že som konečne doma, piatky sú zabiják :) škola a potom výtvarná v druhom meste :P domov prichádzam stále okolo 17-18:00 takže veľa toho nestíham :P akurát dať si sprchu a utekať si niekde zresetovať hlavu :D (If you know, what I mean :P )
Čo sa dialo dnes u nás v škole? prespala som matiku, potom sme mali dve voľné hodny a nakoniec sme si merali kapacitu pľúc. 

No a práve dve voľné hodiny nás prinútili najviac zapnúť hlávky a vymyslieť ako si nalakujeme nechty :D Realizovali sme sa každá na každej :P :) učiteľky neboli nadšené acetónovým zápachom no zniesli to a ja vám prinášam fotku mojich nechtíkov, ktoré mi vytvorila spolužiačka Barbora :P 



Veľmi sa mi páčia a tiež mi pekne ladili k tomu, čo som mala dnes na sebe :P tak za pekné nechtíky ďakujem a dúfam, že dnešný večer dopadne dobre:P

Majte sa všetci dnes krásne :) 

Vaša *eM :P

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!