piatok 28. júna 2013

Biobeauty II.

Ahoj kočky :)

Nedávno som vám predstavila pár produktov od biobeauty TU, ktorých vzorky som dostala zdarma pri zaregistrovaní sa na ich stránku TU. Potom ako som napísala recenziu som dostala možnosť vyskúšať aj vzorky z iného súdka a to Telovú kozmetiku - sprchový gél, šampóny, telové mliečka... A teraz vám prinášam recenziu na tieto vecičky.





I. Sprchový gél s vôňou granátového jablka.
Vôňa bola naozaj úchvatná :) Vzorka mi vydržala na dve použitia (pri veľkom šetrení) a gél veľmi dobre pení. Rozvoňal mi celú kúpelňu aj telo. Čo je ešte zaujímavé? Nikdy som sa necítila taká čistá ako po jeho použití. Inak nevidím žiadne zvláštne efekty :P
Oficialne infoJemne Vašu pokožku čistí, dodáva jej vlhkosť na celý deň, udržuje pleť pružnú a sviežu. Obohatené ovocnými olejmi. Obsahuje výťažky z harmančeka, Aloe Vera, panthenol a minerály z Mŕtveho mora.
Cena plného balenia - 6.90 eur





II. Bahenný šampón. Úprimne som nikdy nepoužívala šampón zo vzorky a je to tam vážne málo keďže mám husté a dlhšie vlasy. No práve z dôvodu že mi to nestačilo mi zrejme vlasy rýchlo zmastneli. V zásade je šampónik fajn :P Po vyschnutí som mala vlasy hebké a viac vlnité ako inokedy. Vôňa je zvláštna, nie nepríjemná, no podľa popisu stránky som čakala niečo jemnejšie.
Oficiálne info: Obsahuje prírodné čierne bahno a minerály z Mŕtveho mora a vitamín E. Jemne čistí, posilňuje a stimuluje pokožku hlavy. Oživuje a vyživuje korienky vlasov, ktoré sú odolnejšie proti vypadávaniu. Obsahuje slnečný filter.
Cena: 5.50 eur




III. Telové mlieka a maslo. Takže toto dám do spoločnej kategórie lebo som to aj spoločne testovala aby som videla rozdiely a to následovným spôsobom.
Telový maslový krém s vôňou medu som používala na vrchnú časť tela (brucho, chrbát). Má dlhé oficialne info tak pridávam odkaz, ak chcete čítajte TU. Vonia veľmi veľmi príjemne a sladúčko. Má hustejšiu a mastnejšiu konzistenciu. Je veľmi príjemné, dobre sa vpíja a pleť zostáva krásne hodvábna.Cena: 9.90 eur
Modré telové mlieko s vôňou oceánu na ľavú nohu :) Oficialne info TU. Je to klasické telové mliečko no vadí mi vôňa, ktorá mi pripomína WC v reštauráciach :D Každopádne dobre hydratuje, zjemňuje, pekne sa vpíja. V zásade spokojnosť len mne nesadla vôňa. Cena: 8.90 eur
Biele telové minerálne mlieko na pravú nohu :P Mliečko je jemné, ľahko sa vpíja, pokožku hydratuje a zvláčňuje. Vyhovuje mi svojou neutrálnou vôňou. Toto je taký ten klasický produkt :) Cena 8.90

Takže toto testovanie som zvolila aby som mohla naozaj objektívne zhodnotiť výsledky. Na nohách rozdiel nevidím, obe mliečka sa mi zdajú rovnako kvalitné. Osobne by som si vybrala to minerálne ale len kvôli vôni. Maslo je trochu iné kafé a veľmi sa mi pozdáva ako vôňou tak aj konzistenciou a vlastnosťami.










IV. Minerálny šampón. Tento sa mi zapáčil trochu viac ako ten prvý. Vlasy sú po ňom, jemné, majú objem a pokožka nieje vysušená. Čo je super?... ten pocit akoby som mala dvakrát viac vlasov ako reálne mám :P neviem čím je to ale zdali sa mi hustejšie. Vôňa je taká klasická šampónová a dosť výrazná.
Oficialne infoJe špeciálne vyvinutý pre denné umývanie, takže vlasy nevysušuje a nepoškodzuje ochrannú vrstvu kože. Dodáva vlasom elasticitu a navracia prirodzený lesk a objem. Jemne čistí a stimuluje pokožku hlavy. Vyživuje korienky vlasov, ktoré su silnejšie a odolnejšie proti vypadávaniu.  Vedľa minerálov z Mŕtveho mora a vitamínu E je špeciálne zloženie obohatené o Aloe Vera gél, levanduľový olej, retinol a provitamín B5, k podpore rastu silných a zdravých vlasov. Po použití sa vlasy ľahko sa rozčesávajú a upravujú. Obsahuje slnečný filter.
Cena: 4.90 eur





V. Celodenný zvlhčujúci krém pre normálnu a zmiešanú pleť. Hmm no tento som ešte neskúšala. Minule som dostala celodenný krém na suchú a citlivú pleť, ktorý mi naozaj sadol. Ten terajší sa však bojím testovať aby som si nepokašľala do pleti, ktorá je momentálne v dobrom stave, takže ho pribalím niekomu ako prekvapko do GA :) snáď sa využije. 
Oficialne info: TU
Cena: 8.90 eur



:) no tak na záver chcem povedať, že táto kozmetika je naozaj kvalitná a keď chcete niečo prírodné jednoznačne navštívte ich stránky a pripomínam možnosť dostať vzorky zdarma pri zaregistrovaní.

Prajem pekný dník a krásne, práve začínajúce, prázdniny :*
Vaša *eM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!