utorok 18. júna 2013

V skratke

Ahoj milý moji čitatelia a čitateľky
Dnes ABSOLÚTNE nič nestíham. Celé doobedie som si presedela u očného lekára a len čo som prišla domov nahovorili ma ísť sa pozrieť k bazénom keď je už tak pekne. Teraz som dobehla a hneď mi písala kamoška, že jej mám ísť pomôcť s matikou a to som ešte neokúpala psa -_- no nič, čo vlastne sledujem týmto príspevkom?



Chcem sa v ňom všetkým poďakovať komentáre a dobré ohlasy na blog. Zvyčajne sa snažím na všetky vaše pripomienky a pochvaly odpísať no napr. pod GA neodpisujem lebo by sa zmenilo číslovanie komentárov a podobne, občas nestíham. Preto chcem aby ste si nemysleli, že si vaše komentáre nevšímam. Práve naopak. Robia mi obrovskú radosť pretože vďaka ním viem aký máte o môj blog záujem. Takže sa chcem naozaj krásne poďakovať za všetky pozitívne aj negatívne (tie ma inšpirujú) ohlasy a naďalej sa budem tešiť na vaše komentáre. Ste super!:)

A keď je tento článok písaný s chybami alebo preklepmi prosím odpusťe mi mám naozaj naponáhlo :)

Vaša *eM :***

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!