streda 5. júna 2013

Tekutý korektor essence

Ahoj všetci :)
Konečne sa vyjasňuje a začína nás na nosíku štekliť slniečko :) a hneď je aj väčšia chuť do písania, fotenia a vymýšľania príspevkov ! :)


Dnešok venujem tekutému korektoru "Stay natural" od essence. V poslednej dobe som akosi prišla na chuť tejto značke, je dostupná po stránke finančnej a kvalita je celkom schopná spomedzi drogériových značiek.
Tak späť k môjmu novému úlovku. Pôvodne som si chcela korektor objednať z AVONu no nakoniec to už nebolo možné a tak som zbehla do DM drogery a zaobstarala si niečo ako dočasnú náhradu. Náhrada sa mi však zapáčila natoľko, že asi nakoniec nebudem nič objednávať :P

Cena je do 2 eur a množstvo 1,5ml ( až teraz som si uvedomila, že to je dosť málo o.O). Každopádne korektor pekne kryje, splýva s pokožkou a ľahko s aplikuje vďaka štetčeku schovanému pod vrchnákom. Práve ten ma tak trošku presvedčil o kúpe a aj to , že som chcela skúsiť tekutý korektor. 




V mnohých recenziách píšu o tom, ako im tento korektor smrdí. Ja však naozaj žiadny pach necítim aj keď som sa snažila oňuchať ho dôkladne :P 
Ďalšie plus je, že nemá žlté ani oranžové sfarbenie ale je naozaj pleťovej farby a vyzerá prirodzene. Vrátim sa k tomu, že sa pekne vpracuváva do pleti. Jednoducho prstom jemným vklepaním dosiahnete pekný výsledok. 






Môj jediný problém je moja suchá pleť takže občas sa mi miestami spravia výraznejšie miesta, ktoré sú akoby zošúchané. No to už je záležitosť typu pleti.
Pre dokonalý výsledok pretrite make upom :P a môže sa ísť.


Ja používam korektor najmä na moje kruhy pod očami. Pár fotiek na porovnanie:

Na prvej fotke je oko bez všetkého, na druhej mam len tenku vrstvu korektoru a na tretej je aj make up.
Fuuu naozaj je ťažké zbaviť sa tých tmavých neforemných kruhov, ktoré ma sprevádzajú každý deň. S týmto korektorom je to však opäť o niečo jednoduchšie.
A ešte jedna poznámka, na odlíčenie vám určite    nepostačí iba voda ;)

Tak za mna asi 8/10 bodov.

Čo vravíte na hudobnú novinku na blogu? Páči sa?:P





Vaša *eM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!