štvrtok 20. júna 2013

Nivea Soft

Ahoj vospolok :P
Dnes vám chcem napísať o známom a účinnom výrobku. Len nechápem prečo som ho nenašla už skôr.
Stále som hľadala krém, ktorý by ako tak vyhovoval mojej pleti. Vysúšala som už mnoho a niektoré boli lepšie, iné horšie...
Tento je cenovo dostupný a naozaj kvalitný. V našej rodine sa od nepamäti používa klasický NIVEA krém v takej tej plechovej dóze. No jeho mastná konzistencie mi akosi nesadla. Nivea Soft mi dala raz dávnejšie spolužiačka, keď som pri sebe nemala žiadny iný krém a spravili sa mi suché miesta na tvári. Bol celkom dobrý ale čo môžte povedať po jednom použití? Nerozmýšľala som nad zmenou, pretože som používala čučoriedkový krém od oriflame, ktorý mi celkom vyhovoval. 
Až teraz, keď som minula moje staré zásoby bola som nútená urýchlene siahnuť po niečom hydratačnom. A vtedy som ho uvidela v DMke a povedala som si prečo nie?
Za cenu 1,75 eur skončil v mojej kabelke a odvtedy sa odo mňa nepohol:P


Čo je na ňom také super? 
1. je naozaj hydratačný. Niektoré krém musíme mazať na tvár 258 krát denne a aj tak máme pocit suchej pokožky? Minulosť :P tento krém pokožku hydratuje a upokojí- žiadny pocit napätia a suchých máp.
2. pokožku necháva hebkú, jemnú a pružnú. 
3. je vhodný ako podklad pod make up
4. pokožku nedráždi - práve naopak-je vhodný aj pre citlivú pleť

Čo viac si priať? Že dobrú cenu? Ako som už spomínala, toto malá "cestovné" balenie (50ml) som zohnala za 1.75 eur. Veľké balenie (200ml) stojí do 4 eur. V ponuke sú aj balenia: 75ml (tuba), 100ml a 300ml. Takže naozaj cena super :P

Oficialne info:  NIVEA Soft je intenzívna hydratačná starostlivosť pre hebkú a vláčnu pokožku. Je vhodný pre každodenné použitie na celé telo.  
Obsahuje výživný jojobový olej a vitamín E, ktorý chráni prirodzenú štruktúru pokožky Ľahké zloženie sa rýchlo vstrebáva a zanecháva pokožku sviežu, hodvábne jemnú a pružnú. Má neutrálne pH.


Konzistencia je vláčna a viac vodnatá ako klasická mastná nivea. Vôňa je jemná taká "niveovská". Krém sa rýchlo vstrebe a nezanecháva mastný film.
Na leto je ako vyrobený :P pleť osviežuje, nezaťažuje a chráni.

Nivea je pre mňa klasická značka- garancia kvality a spokojnosti za dobrú cenu :) a zohnať sa dá už pomaly v každých potravinách.
Takže tento výrobok vrelo odporúčam.
Máte nejaké skúsenosti s týmto výrobkom?:P napíšte mi do komentára.
Vaša *eM :*

1 komentár:

  1. Tiež ho používam a je skvelý ako si už spomenula je super aj pod púder alebo make up ja osobne som veľmi spokojná lebo je jemný :) nie ako tie mastné nivei :) XOXO -N
    http://believeforever-n.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!