štvrtok 5. decembra 2013

Navždy sa zachová... (part 1)

Ahoj slečny moje,
ach no teraz by malo nastať veľké ospravedlňovanie, keďže som sa už hodnú chvíľu neozvala. Tak vám v skratke poviem iba fakty- vybavovačky, stužková, absencia internetu, prihlášky na VŠ a nakoniec zdravotné problémy.

Hlavné však je, že už som tu a prinášam vám malé nahliadnutie na moju stužkovú, ktoré určite rozšírim o ďalšie, tentoraz už však profesionálne, fotografie :) len čo sa ku mne dostanú.

Nebudeme zdržiavať, poďme priamo na vec :) prvé, čo je vlastne ešte taká predzvesť stužkovej, sú oznamká. A ja som už dlhšie mala v pláne ukázať vám moje oznamkové fotky :) tak tu sú :




Tramtadadááá *eM v plnej kráse :P

No dievčatá spomeniete si, čo je pre nás najdôležitejšia vec na stužkovej, ktorú vybavujeme už hodnú chvíľu vopred a tešíme sa naň od mala? Áno, presne tak :) ŠATY.


A tu sú tie moje :) tmavomodré, spredu krátke, na páse sú potiahnuté čiernou čipkou. Vymyslela a nakreslila som si ich sama :) A šikovná krajčírka Lucia (klik) moje fantázie zmenila na skutočnosť :)

A k šatičkám neodmysliteľne patria Topánočky :3

Tieto čierne sú 16cm vysoké
 mala som ich len na začiatku,
kým som nezistila, že nikto nemá vyššie :D
potom som sa začala cítiť trápne tak som sa prezula



A tieto boli kvázi prezúvky :) 9cm
(neskutočne ma natlačili)












Šaty máme, topánky máme :) čo nám ešte chýba? Viete dievky? No predsa účes a make up :)


Toto sú fotky ešte u kaderníčky. vážne som tam mala kilo laku a minimálne 50 sponiek ale stálo to za to ;)
No a čo sa týka make upu, ten uvidíte až mi prídu fotky zo stužkovej od fotografa. Akosi som sa zabudla cvaknúť :) Prezradím však, že som sa maľovala sama :P

Všetko hlavné máme za sebou :) ešte pár fotiek, na ktorých je kronika, pohár, tortička a moja sviečka :) Áno mali sme na kronike sviečky v tvare lodičiek a potom sme ich ukladali na sklenené misy plné vody :) vyzeralo to krásne, aj taká fotka bude veď uvidíte :P






 



Ešte fotka z pečatenia triednej knihy :) To v strede je naše gymko a kreslila som ho podľa skice na študíjnom preukaze.


No a na záver mám jedno oznamko pre všetky moje kočky, ktoré na môj blog nezanevreli a s radosťou si ho znova a znova otvárajú aj keď ja nemám možnosť pridávať príspevky. Obrovské ďakujem :)


S láskou vaša *eM :))

2 komentáre:

  1. Na těch fotkách ti to moc sluší! Šaty i účes jsou taky super, tak se těším na ty další fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!