sobota 7. decembra 2013

TAG práve teraz :) Inšpirovala som sa

Ahoj slečny moje :)

Tento Tag som už na pár blogoch videla a zapáčil sa mi :) je plný dobrých typov a tiež sa o blogerke niečo dozviete, tak poďme rovno na to :P

KNIHA

Poslednú dobu som sa pustila do čítania a za také dva týždne som sa stihla prehrýzť troma knihami :)
Konkrétne: 
Paulo Coelho- Na brehu rio piedra som si sadla a plakala
Perfektná kniha ak hľadáte iný pohľad na náboženstvo a lásku :)


Maxim E. Matkin- Láska je chyba v programe
Tento autor je niečím zaujímavý a zvláštny, baví ma čítať jeho knihy a aj keď táto tu je trošku psycho oplatí sa ju otvoriť ;)


Maxim E. Matkin- Mexická vlna
Ďalší román od Matkina som dočítala práve dnes vo vlaku :) zaujímavý príbeh zachytávajúci dlhé obdobie v živote 3 hlavných postáv


HUDBA

Ja som na hudbu dosť vyberavá aj keď počúvam každý štýl. V poslednej dobe mi najčastejšie hrá Lorde- Royals. Fascinuje ma nie len jej spev, slová ale aj look :) to líčenie vaau :P


JEDLO

Nejem :D Nesrandujem, vážne mám prísnu diétu z nemocnice - sucháre, banány, piškóty a tyčinky :P Bon appetit.

NIČÍ MA

Ničí ma vôňa jedla všade okolo :/ toho chutného slaného a voňavého, ktorého sa nemôžem ani dotknúť.

RADUJEM SA

Radujem sa, že mám za sebou SCIO skúšky VŠP :P Stresy opadli

TEŠÍM SA

Teším sa na výsledky skúšok a na to kedy do seba natlačím nejakú veľkú čokoládu :P

LÍČIM SA

Nelíčim v podstate, maximálne keď sa chcem "poľudštiť" dám si make up a špirálu. A však v poslednej dobe som objavila krásu farebných rúžov :) sem tam si doprajem aj takéto osvieženie.

WISHLIST

Asi už som ako gramofónová platňa, no prajem si najesť sa normálne čoho chcem a koľko chcem bez následkov :(

ČO MI BEHÁ HLAVOU

Ako opäť zapadnem do toho školského víru povinností po dlhej PNke

OBJAV MESIACA

Tento mesiac som objavila, ako málo mi stačí niekedy ku šťastiu :)

Vaša *eM :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!