pondelok 30. decembra 2013

Wish & Inspirations

Ahoj :)
Dnes tu mám pre vás taký sentimentálny post... Prečo sentimentálny? Zaspomínam si v ňom, trošku pofňukám :) od dojatia aj od túžby vrátiť sa na miesto, ktoré uvidíte na pár nasledujúcich fotkách.
Rozprávať o krásnych miestach a nevidieť ich je zbytočné, preto sa pusťme rovno na obrázky a fotky.










Moja Eiffelovka, môj Notre Dame, môj Paríž...poslednú dobu by som sa tam tak rada vrátia...opäť cítiť ten smog na preplnených uliciach, prechádzať okolo cudzích ľudí, snažiť sa nájsť hľadané miesto, dorozumievať sa rukami nohami, dojednávať ceny príveskov na kľúče... všetko to má svoje čaro... veľký sen, ktorý sa mi síce splnil ale chcela by som ho prežiť znova <3

A teraz veľký skok od spomienok k realite...o pár dní ma čakajú skúšky- talentovky na VŠ v Plzni a hľadám inšpiráciu, aby moje práce neboli klišé a nudné. Čo poviete na spojenie black-white-red?




Alebo radšej menej odvážne pastelové vintage farby?




A na záver... Nechýba vám túto zimu sneh? Mne teda určite! Aspoň raz by som si chcela isť zalyžovať a chytať vločky do rúk, radovať sa im ako malé dieťa :)


Vaša *eM

1 komentár:

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!