sobota 14. decembra 2013

Uz máte darceky?

Ahoj slečny moje,

Do Vianoc máme uz len 10 dní :-)  asi je na čase premýšľať čo a kto si od nás pod stromčekom nájde tento rok.
Milujem úsmev na tvárach mojich blízkych, keď si po krvopotnom trhaní ozdobného papiera nájdu milú pozornosť, ktorá poteší. Rada obdaruvávam ľudi, ktorých ľúbim po celý rok, no na Vianoce je to niečim zvláštne. Tá atmosféra, pri ktorej je každá radosť väčšia, má niečo do seba. Takisto chcem obdarovať aj vás za celý ten čas, ktorý ste tu so mnou a čítate všetko čo vylieza z mojej hlavy na stránky blogu :-). Preto je tu pre vás GA, ktorú vám týmto chcem pripomenúť (klik).
A tiež v tomto období treba venovať radosť a lásku aj ľuďom, ktori jej až tak veľa nemajú. Aspoň počas Vianoc nájdime možnosť ako pomôcť tým, čo to potrebujú najviac. Takúto možnosť hľadá naše gymko už 4.rok. A tak sa aj tento rok usporiadala krásna myšlienka benefičného koncertu. Celý výťažok poputuje na pomoc práve takým ľuďom, ktorým nemá kto spraviť na Vianoce radosť a potrebujú ju ako soľ.
Ja som nesmierne šťastná, že tento rok som mohla byť súčasťou tejto krásnej činnosti. Vystúpili sme v scénkach zo stužkových a cítim zadosťučinenie, že som pomohla aj svojou troškou.

Pripájam pár fotiek z príprav :-) . Na prvej mám čiapku, akú nosia betlehemci " na rusnakoch".
Na druhej som aj s perníčkami, ktoré boli naším malým občerstvením :-) .
A na ďalších si všimnite make up, ktorý som na vystúpení mala.




Pusinka pre vás :-* 


Vaša *eM :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!