utorok 7. mája 2013

AKCIA na lak catrice cosmetics


No tak ešte by som chcela doplniť recenziu na essence penový make up. Dnes som si vyskúšala jeho životnosť na mojej tvári a je to cca 5-6 hodín.... no neviem či je to vela alebo málo, snáď tak optimálne. Ráno som ho nanášala na krém a tvár mi nevysušil, no na obed, ked už  stratil na intenzite a chcela som ho pretrieť druhou vrstvou, do hodiny som mala tvár vysušenú a vytvorili sa mi suché hrudky :/ dosť nepekný efekt. Tak jednoznačne, ak máte suchú pleť ako ja, odporúčam podkladový krém a nevrstviť:P 

Dnes som šla zo školy na autobus domov a akosi ma to vcucko do DM drogerky :P nevedela som ani čo hľadám len som sa tak prechádzala okolo kozmetiky a v tom vidím : 50% zľava na laky. Škoda, že som si to nevšimla skôr lebo už nebol veľký výber no predsa som si jeden vzala a prinášam vám malý článok-recenziu:

Môj odtieň : 350 Hip Queens Wear Blue Jeans! a názor výrobcu:
DOKONALÁ TOPKA
Jednoducho bezkonkurenčný: ultimatívna intenzita farieb, ultimatívny lesk, ultimatívne efekty a ultimatívne krytie. Plochý štetček profesionálov sa dokonale prispôsobí tvaru nechtu a nalakuje ho jedným ťahom. A aby sa nezabudlo - neobsahuje formaldehyd.


Môj názor:

Je to starý odtieň a preto aj tá zľava...dopredaj výrobkov. Takže lak som zohnala namiesto za 2.69 len za 1.39 :P no nekúp to... :) dlhšie som pokukovala po podobnom odtieni a som rada že ho mám za takú perfektnú cenu! 
Bola som zvedavá, pretože lak tejto značky sa mi ešte do rúk nedostal. otvorila som ho už na zastávke a hneď mrkla na štetec a konzistenciu. Hustota normálna, odtieň pekný a štetec som si zamilovala! :) naozaj hrubý a pekne tvarovaný. Nevedela so sa dočkať ako ho doma vyskúšam.
Nanášal sa naozaj pekne no samozrejme ako pri väčšine lakov, aj tento treba pretrieť aspoň dva krát aby bola intenzita taká akú požadujem. 
Lesk je skôr kovový, neblízka sa naďaleko ako nejaké iné laky. Aká je trvácnosť? No výrobca sľubuje Neuveriteľne dlhú trvácnosť... neviem čo si pod tým predstaviť. Predpokladám že tie 3-4 dni to zvládne ako ostatné. Potom ma už aj tak prestane baviť farba a odlakujem ho:P 



Tiež som sa dočítala že tieto staré odtiene uz nie sú v predaji a nahradili ich nové. K ním výrobca pridal popis:
VYŠŠIA ÚROVEŃ – TESTOVANÉ & MILOVANÉ
Vďaka novej technológii Gloss Booster, ťa nová generácia lakov Ultimate Nail Lacquers dostane svojim žiarivým výsledkom, dokonalým krytím a ultra dlhou životnosťou. S vylepšeným štetčekom budeš mať nalakované nechty jedným ťahom. Bez formaldehydu, toluénu a zmäkčovadiel.
Tu môžte nájsť paletu nových odtieňov a TU aj ďalšie info o nich.
Uvidím :) možno vyskúšam aj tieto :P 
V konečnom dôsledku som rada, že som si do zbierky zadovážila nový lak na nechty za takú super cenu a aj pekný odtieň:P a odporúčam šup šup omrkať drogérie či ešte nejaké tie zlacnené pozostatky majú:) 
A navyše spravila som si aj pekný trapas :/ keď som sa vybrala z DMky aj s košíkom a uvedomila som si to keď som bola skoro na zastávke (nejaké 2min) :P výbuch smiechu samozrejme a celá červená som sa vracala s5 :/ :DD
A ešte jedna vec, ospravedlňujem sa, že dnes som nemohla priniesť fotky mojich nechtov a laku, pretože akosi nemám k dispozícii nič čo by fotilo (okrem webkamery no fotky z nej sú dosť hrozné). Dúfam, že postačia aj obrázky , ktoré som si požičala.

Vaša *eM :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!