utorok 21. mája 2013

Nové nechtíky a nový essence lak

Ahoj mojká

Dnes ma opäť vcuclo do DM-ky a neodolala som laku na nechty od essence.
Predtým som lak od tejto značky kúpila raz mame. Mali pekný odtieň, po ktorom pokukovala už dlhšie a cena je tiež fajn, tak som jej proste chcela spraviť radosť. Svoju kúpu som však oľutovala hneď po tom ako som lak skúsila. Na nechte nastal "gumový efekt" lak sa vôbec neprichytil a ľahko sa zlúpal. 
Aj keď má táto značka nádherné odtiene, skúsenosť ma jednoducho odradila od ďalšieho nákupu ich lakov. Až dnes som neodolala a tento barbie lak (103 space gueen) som si kúpila. (cena 1.69 eur)




 S malou dušičkou som ho skúšala ešte skôr ako som nastúpila do autobusu. A doma sa mi opäť zlúpal :/ . Predsa  som mu dala ďalšiu šancu a prešla necht znova. Dala som naň dve vrstvy a nechala ho poriadne zaschnúť. Držal! Naozaj držal :) toľko radosti. Hneď som sa pustila do lakovania ostatných nechtíkov...


Asi je to skôr taký trblietavý nadlak, pretože sám má tak jemnú farbu, že je takmer priesvitný. Ale pekne sa trbliece :) na leto je super aj bez spodného farebného laku.





















Ja som však chcela skúsiť ako to bude vyzerať s pekným podkladom. Rozmýšľala som nad svetlulinkou ružovou a keď som šla hľadať moje laky padol mi do oka tmavomodrý catrice lak, ktorý som si síce kúpila ale ešte nevyskúšala. A skombinovala som ružovú aj modrú a tiež môj dnešný lesklý úlovok.  




A tu je výsledok:





























Tak čo páči sa vám môj dnešný nail look? :P 

A ešte moja mala radosť na jednom z nechtíkov. Čo myslíte podaril sa?:P 




Vaša *eM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!