pondelok 13. mája 2013

Posvadobný príspevok

AHOJ MOJKA,

Konečne som sa ako tak spamätala zo svadby:P trošku dospala. Hodnotím to tak na dvojku :) bolo celkom fajn ale skor vďaka ľuďom čo tam boli, inak zábava nič moc :/ nudila som sa a viac sme boli asi vonku ako v sále :P ale celkovo som rada, že som šla. Na to ako veľmi sa mi tam nechcelo...

Obliekla som moje šaty, ktoré som si už riaaadne dávno objednala zo stránky http://www.bizuteria-daniela.sk/. Ešte pred 3 mesiacmi som tam vyhrala valentínsku súťaž o 20 eurovú poukážku a tak som to využila a objednala si šaty práve na túto príležitosť (svadbu). Šaty išli na slovensko asi mesiac a o to väčšie sklamanie bolo, že prišlo zlé číslo a museli sa posielať späť. Už som ani nedúfala , že sa ku mne stihnú dostať do svadby, no nakoniec som sa k ním dostala tesne predtým:P ale hlavne, že vôbec. 
Nebola som nadšená z jednania s touto stránkou ale nakoniec som za šaty nemusela nič doplácať a mala som ich v podstate zadarmo...kvôli nepríjemnostiam spravili takýto krok čo qvitujem. 
Tak nakoniec som bola vlatsne velmi spokojná, lebo šaty mi sadli a bola som kočka :D

Nemam takmer žiadne fotky tak vám prinášam aspoň jednu schopnú, kde sú šaty ako tam vidno.
Nalíčená som :
Rimmel london Kate moss ruz lasting finish
Linka na oci essence I <3 STYLE 
Riasenky: Avon superextend a one by one od maybelline
Make up penový od essence soft touch
(aj ked pochybujem že velmi vidno líčenie)


                                                     Fotka s mojim mladším ujom :DD

A už mám v hlave dalsie prispevky a super nápad, s ktorým sa chcem s vami podeliť :P :)

Majte sa krásne
Vaša *eM :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!