piatok 3. mája 2013

Farbenie vláskov :)

Ahojte baby :)) 


Už som vám raz spomínala, že sa chystám farbiť si vlasy:P
Trošku sa to natiahlo, lebo som sa vážne vážne nevedela rozhodnúť, či pokračovať do ryšava alebo prejsť na nejakú peknú červenkastú :P
Včera som stála v drogérii s pravou rukou nad červenou wellaton a ľavou nad medenou Palette (ktoru som už raz na vlasy dávala) . A keďže o týždeň idem na svadbu povedala som si, že nebudem riskovať lebo nebude čas na úpravu ak niečo nevyjde a voľba padla na medenú :P



Celá natešená som s tou farbičkou bežala domov :P prepadla som svoju babku, ktorá s radosťou súhlasila že mi pomôže dofarbiť vlasy zozadu (mama nebola doma) a tak som sa pustila do nanášania. 
Tiež mi hútalo v hlave ako docieliť intenžívnejší efekt. A prišla som na to, čo môjmu farbeniu chýbalo. ALOBAL! :P faktom je, že to nie je geniálny nápad a je dávno známe ako pomáha alobalová "čiapka" intenzite farby


.
 Celú hlavu som si obalila a dúfala, že mi nezhoria vlasy a že nechytím nejaké signály "zhora" :DD. Držala som farbu asi 30-35 min pod alobalom a keď som ju zmyla výsledok ma prekvapil. Naozaj bola omnoho viac intenzívna ako naposledy a tiež mala krajší odtieň. Takže žuuužo labuuužo :3
A tak vám prinášam pár fotiek :P farba sa mení podľa svetla, na slnku je krajšia a na fotkách z mojej kúpelne vyzerá svetlejšia ako naozaj :P divné svetlo máme, ale približne si dúfam viete predstaviť :P





Tak zhrniem to, s farbou som velmi spokojna a odporúčam :P na Slovenskom trhu je dosť málo kvalitných farieb a ešte menej v odtieňoch červenej a ryšavej a táto ma veľmi oslovila :)

No a dnes som si ešte kúpila rúž od rimmelu :) tak zajtra vám hodím recenziu aj naňho. a tiež mi došli šaty z e-shopu a aj o nich chcem samozrejme napísať:P

AHOJ krásky :P Vaša *eM :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!