streda 15. mája 2013

Akrylové farby na nechtíkoch :)

Ahoj všetkým:)

Tento týždeň v škole je úplná pecka. Polovica učiteľov je v Štrasburgu a tak mame voľnejšie hodiny, niektoré nemáme vôbec :P Škoda len, že tam šli aj niektorí moji kamaráti ale teším sa, že si to užijú:P veď takýto zážitok...:)
No a kedže ja som pekne doma na Slovensku môžem vám priniesť nový príspevok.

Tento raz o niečom čo možno už poznáte a možno je to pre mnohé novinka ako pre mňa. 
Stále ma štvali laky na nechty, ktoré trebalo otvárať,zatvárať, rýchlo schli, mali blbý štetec a ťažko sa s nimi manipulovalo. Navyše nájsť dokonalý odtieň bolo fááákt umenie.

A tak som hľadala a rozmýšľala ako sa zariadiť inak a jednoduchšie. A pri tom prezeraní netu a nails tutorialov na youtube som narazila na niečo super!:P Akrylové farby namiesto laku na nechty? Neviem prečo, ale nejako som o tom ešte nepočula. Pustila som si teda tutorial a bola som milo prekvapená. 
Pridávam video, ktoré som videla ako prvé čo sa tejto techniky týka :P



Ako výtvarníčka mám doma veľkú paletu odtieňov akylových farieb ale nikdy ma nenapadlo použiť ich na nail art. Hneď som to musela skúsiť a tu sú výsledky.






A ako na to? Akrylové farby sa dajú na necht naniesť štetcom alebo hubkovým spôsobom na vytvorenie ombre efektu (ako na mojich nechtoch). Štetcom sa daju vytvoriť rôzne motívy, krásne kvety alebo motýle, ornamenty... všetko stačí nakoniec pretrieť priesvitným lakom.
Čo je výhoda pri akrylových farbách?
+ Namiešaš si farbu akú len chceš
+ Nemusíš sa ponáhľať, neschnú tak rýchlo ako lak
+ pracuje sa s nimi jednoducho ako s temperkami
+ daju sa vytvárať nádherné prechody a vzory

Moje nechty na fotkách ešte nie sú úplne čisté ale stačí taký deň a okraje sa pekne vyčistia. 
Prinášam tiež pár obrázkov ako s farbami pracujú profesionáli: 




 



Ešte :) akrylové farby sa dajú zohnať v každom papierníctve za dobré ceny ;) tak sa nebojte a nechajte pracovať fantáziu :P držím pálce. Napíšte mi ako to dopadlo. 
PS: veľa tutoriálov je aj na youtube pod "acrylic nail art..." a podobné spojenia :)

Vaša *eM :*




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!