pondelok 20. mája 2013

Healthy Day(s)

Ahoj zlatíčka

Mám pre vás príspevok trošku aj aktuálny. Keďže ide leto a všetci chceme v plavkách vyzerať dobre je na čase spraviť pre to niečo. 

Možno sa vám osvedčili diéty, tabletky a iné kravinky. Ja také nezdravé formy chudnutia absolútne nepodporujem. Navyše týmito spôsobmi si nespevníme svaly maximálne sa na čas zbavíme nejakého toho tuku a aj tak sa nám to vráti späť jojo efektom. 

Ďalším spôsobom sú rôzne posilňovne, kde cvičíme určitý jeden druh svalu, platíme nemalé peniaze za permanentky a dýchame rôzne pachy prepotených spolucvičiacich, po ktorých ideme na stroje mokré od potu. Niekomu to vyhovuje ale tiež to nieje práve moja parketa.

Ja som si vybrala možno najtvrdší ale zároveň najúčinnejší a najzdravší spôsob- Street workout


                                      Foto: Street Workout Slovakia

Aké sú výhody workout-u?
1. Pobyt na čerstvom vzduchu je určite zdravší ako pachy v posilňovni alebo tablety a diéty,
2. Pri tom ako cvičíš napríklad na hrazde a pracuješ so svojím telom,napínaš okrem trénovaného svalu ešte mnoho ďalších,
3. Ušetríš mnoho peňazí
4. Cvičiť sa dá kdekoľvek (doma, na ihriskách, v lese...), stačí len trošku voľného času, sebazaprenia a zamakať si môžeš v podstate hocikedy

Na takýto druh cvičenia ma nalákal priateľ :P videla som a vidím na ňom naozaj značné výsledky už za krátky čas. Je len na vás ako často a ako tvrdo budete tvarovať svoje krivky :P podľa toho budú prichádzať aj výsledky- priamo úmerne s vašou snahou.

Neviem prečo ale v poslednej dobe ma proste chytilo cvičenie a už sa teším keď bude vidno nejaké výsledky hlavne na brušku :3 

Pridávam vám nejaké to videjko na yt ich nájdete naozaj mnoho. Tak cvičte podľa návodov, upravujte si cviky podľa svojich možností, sledujte videá a pokroky iných workout-istov a píšte mi či vás to chytilo:P

Ešte samozrejme pre úplne TOP výsledky treba upraviť jedálniček (obmedziť sladké a mastné, pridať zeleninu, ovocie, vitamíny...). Ja však nemám silu na to aby som sa vzdala svojich sladučkých pochúťok a o to viac budem musieť makať:P snáď to bude stáť zato.
A nakoniec sľúbené video z yt:




A ešte naozajstní profi worout-isti :) určite pekný pohľad pre dievčatá...

Vaša *eM :*




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!