nedeľa 19. mája 2013

Iné využitie akrylových farieb

AHOJ ZLATINKA,

:) No minule som vám ukázala ako spraviť nechtíky akrylovými farbami.
Tieto farby sa dajú zohnať v každom papierníctve za rozumné ceny a sú naozaj využiteľné v mnohých sférach pre ich zaujímave vlastnosti. Sú síce riediteľné vodou ale po zaschnutí sa vodou nezmyjú. Vytvárajú akoby gumový povrch, pekne sa s nimi pracuje a tieňuje. dobre sa medzi sebou miešajú.

Používajú sa najčastejšie na klasické maľby, na štruktúry alebo sa dá do nich zapúšťať rôzny materiál :P od piesku cez kamene, fazuľa, pistácie a neviem čo všetko:P

V nasledujúcom obraze sú akrylovkami vytvorené štruktúry a pozapúšťané pistácie a konáriky :) 
Názov je Memories of Paris



Ďalej sa obraz dá maľovať klasicky len akrylovkami :P 
Názov : REDHead



 A tiež kombinovanou technikou:) napríklad ako na ďalšom s olejovými farbami. 
Je to replikácia van Goghových slnečníc




No a posledné na čo som využila tieto farby bola výroba maličkých nálepiek:) Motýlikov som spravila tak, že som z jednej strany namočila stetec do bielej, z druhej do nejakej inej farby, pár krát som presla po papieri aby sa medzi farbami spravil prechod a jedným ťahom som spravila jedno krídlo:) telo som spravila tenkým stetcom, trošku tmavšou farbou aj krídla som ohraničila tenkou linkou tmavšej farby. Takéhoto motýľa som obstrihla a nechala prejsť prístrojom na výrobu nálepiek "Cella", ktorý som dostala ešte strááášne dávno od mamky. Na krídla som ešte priesvitným lakom prilepila hviezdičky na nechty:P







Všetky obrazy sú moja práca, tak prosím neporušujte autorské práva. Ďakujem.
Ak poznáte ďalšie spôsoby na využitie akrylu napíšte :) rada skúsim hocičo :P

Vaša *eM <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za všetky komentáre :) mam z nich radosť!